Den druckne Matrosens Sång

Jag är ingen matros och jag är definitivt inte drucken men jag tycker det lät fränt.

Nu ska vi snart åka, man blir alltid så rastlös precis innan man ska någonstans tycker jag. Hittar ingen ro i kroppen och blir irriterad om någon svarar segt eller frågar om något oväsentligt. Så jag satte mig här vid datorn ett litet slag... upptäckte något som gjorde min morgon, Nationalteatern, Imperiet, Ebba Grön och Thåström har flyttat tillbaka in på spotify! Inte så många låtar, men man får ju vara glad för det lilla.


Har ingen aning om jag kommer åt en dator därnere men om jag inte gör det så ses vi ju om en vecka, kommer sakna er alla! Jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0