Så som det är Då

Ljuset har blivit så trevligt nu om kvällarna. Jag skulle vilja måla akvarell hela tiden, ta av mig barfota, äta jordgubbar till lunch, ringa över Louise och göra ingenting, promenera bland grillukt och förväntansfulla människor.  Läsa en bok hela dagen, slänga sig snurrig, solvarm och lycklig på en sval soffa, inte ha ångest för att man inget gör. Sätta sig i en bil och bränna sig om bara ben, cykla i klänning, lukta på varm cigarettrök och ligga på en studsmatta och titta på stjärnor. Tror ni fattat och vet vad jag längtar efter så jag ska sluta plåga mig själv med att drömma.




Puss och kram skumbanan!


Lånat de två första bilderna från Louise.



Kommentarer
Postat av: louise

awww, men nu är det inte långt kvar!!! <3 (ja jag gjorde flera utropstecken hihi)

2010-05-07 @ 15:33:15
URL: http://louisefredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0