Här är det risigt och förvuxet, Fult och snårigt

Sitter och smuttar på lite fun light-saft och tänker. Slökollar lite på Desperate Houswives (att jag slökollar är ett bevis på att jag är trött och seg). Jag har varit positiv hela dagen, verkligen försökt gå in med energi och vara trevlig. Sen så måste jag vara helt ärlig med er och säga att det tar på krafterna när folk inte ger något tillbaka.
Något som också gör mig ledsen är att personer som är trevliga mot mig inte stannar i mitt huvud, de liksom bara glider undan och hamnar i någon slags sörja längst bak, fast som jag när jag tänker efter noga (som nu) kommer fram. Dessa människor är verkligen guld värda, men det är de negativa små jävliga minerna och kommentarerna som dansar framför ögonen.



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vet hur man lätt kan lockas in i att bara "ta till sig" det negativa, men försök att tänka på de andra. Nej-sägarna är bara energitjuvar, de ger inget tillbaka...

Kan du köåa biljett till mig på söndagen?

Puss o kram

2010-05-25 @ 22:11:54
Postat av: bonden

Jag håller med dig, fullständigt!

Men imorrn då är det dags att visa folk att man inte kan vara sur och grinig hela tiden, då ska vi le och vara glada hela dagen lång! Jag har bakat kakor och om folk är fortfarande är sura kan man ju alltid trycka i dom en kaka så det blir fullt i gröthålet.

( jag vet att jag oxå var anti idag, men inte nu längre! ) Pussar på dig sötnos!

2010-05-25 @ 22:54:41
URL: http://jhultgren.blogg.se/
Postat av: mamma

Med kakor kommer man långt! Lycka till med ert positiva tänkande i morgon tjejer!



Mamma

2010-05-26 @ 06:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0