Inglés

Vet ni vad jag har gjort idag eller?! Jag har tänkt min första tanke på engelska utan att jag tänkte på det!
Okej känns som jag rörde till det lite där men fattar ni, jag liksom bara tänkte, och så blev det på engelska!
Det har jag velat länge... I och för sig kanske det inte var världens finaste fras jag kom att tänka på men ändå, här har ni den, barapapapapaaaam :

"Fuck it, I'll do it anyway"

Jag tog Fun ight saft även fast jag precis blivit av med mitt sötsug. Och då var jag ju såklart tvungen att tänka på grova ord här som ni ser. Men still...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja det var supermysigt! :D Pusss!

2010-05-08 @ 15:40:01
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0