Mission Musikal Complete

NU har vi haft den sista musikalddagen och jag är helt slut, förkyld och har en präktig bula i hårfästet. Det sistnämnda är ganska pinsamt, i slutet av den sista låtan (alla är speedade, står med rosor, sjunger) så ramlar en planka från kulissens övervåning loss och faller från 1.8 m höjd ner i mitt huvud.
"KLONKBONK. Aaaahaaaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaajöhuhuhuhuaahahahahööööööööhöhöhööuujjj."
Ja det sista är ett försök till en skriftligt ljudillustration (sug på det uttrycket ni) till hur jag lät. För jag grät och skrattade i en enda röra och det måste ha sett fruktansvärt roligt ut.

Annars vill jag också framföra på något vis att jag haft jättekul och träffat massa roliga människor som jag aldrig gissat att jag skulle ha så kul med! Det enda som är synd att i gått på samma skola i TRE ÅR och träffas först nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0