Genom Eld

Ang. förra inlägget så fick vi titta på våra matteprov idag och jag fick VG så jag är mycket nöjd faktiskt. Även om vår mattelärare inte kunde sluta tjata om "huuuuuuuuuuuuuur läääääääääätt det häääär proveeet vaa".
Whateva! Jag är snyggare än henne så.

En annan bra grej, var att jag tappade min vante igår, och idag hade någon satt upp den på en pinne så jag skulle hitta den. Jag blev ju nästan rörd och pep till när jag såg en utav mina älklingsvantar hänga där och svaja lite sorgset, stackarn har legat ute hela natten.

Fortsättningvis idag så hoppas jag att en Haron kommer från träningen och jag tror vi ska försöka plugga faktiskt. Sover hos mamma ikväll för att jag har sovmorgon imorgon och det känns väl HELT OK.

Kommentarer
Postat av: josephine

snyggare än både henne och MÅNGA fler min fina, snygga, underbara kompis! som förresten smet ut från spanskan snabbt som bara den. därför får du en kram via cybervärlden ist!

2010-11-18 @ 17:27:28
URL: http://jhultgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo du,"plugga", det tror jag på när jag ser det...hehe

2010-11-18 @ 19:26:40
Postat av: Ola

Outstanding Amanda! Get u a case of beer for that!

2010-11-18 @ 20:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0