Kan vi låta Betongen gunga

Nu har jag kommit hem till pappa som (jag vet han är lite speciell) har varit ute och ensamseglat länge länge i höstmörkret. Jag har verkligen saknat honom och han hade gjort supermysigt med massa tända ljus och den mest kalorifyllda lasagne som vi ätit på länge tror jag. Mums! Jätteskönt att få träffa Jenny, Tove och dave också.
Nu sitter jag här och är väldigt sötsugen så jag har unnat mig ett extra stort glas fun light saft strawberry. Jag vet vad folk säger om light saft, men Amanda <3 den jordgubbsmaken alltså. Kommer ihåg det
här inlägget.

Åh förresten, en sak! Jag har slagit in årets första julklapp, ska slå in två till ikväll för det är så mysigt. Åh gud vilket präktigt och härligt inlägg det blev ikväll, men you know WHAT? De är för att det känns så bra ikväll!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var himla kul att träffas igen, det känns som det var länge sen sist... och du, jag hoppas alla julklapparna är till mig :D

2010-11-08 @ 18:20:46
URL: http://jennyslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0