Starry Starry

Okej, jag gör ett försök.
Under min blogfreedom har jag hunnit med ganska mycket och annorlunda saker som jag normalt sett inte sysslar med och jag tror Amanda är lite ur balans. Därför har det nog varit lite svårt att pränta ner de rader som borde sammanfattats och hamnat här på bloggen.
Med o-krångligare ord; jag har inte vetat vad jag skulle skriva.

Idag har jag i alla fått en fotobok på posten och det är den finaste fotoboken jag äger även om jag inte vet om jag äger någon mer



men det måste vara en av de finaste jag någonsin kommer äga i alla fall. Jag blev så excited att jag försökte ta kort på härligheten med webkameran, mindre lyckat, men jag måste ju ha tid att läsa den också.

Lite höjdpunkter på vad jag gjort under våran tid som skilda:

  • Legat i min stra säng med mamma och syster och kollat på Mad Men
  • Varit på världens mest peppande bussfärd
  • Sjungit ABBA-sånger med glada vänner
  • Provsmakat äckligt godis med Camilla (som visade sig vara gott!)
  • Druckit te med tjejor som var ovanligt på att diskutera
  • Ätit ett kokt ägg till frukost (varför har jag inte gjort det förut?)
  • Brytt mig lite mindre än vad jag brukar
  • Spenderat lite tid med min syster
  • Missat en bussjävel, okej detta var inte en höjdpunkt, fast det kändes lite filmiskt och härligt att stå och svära över en buss som bara kör ifrån en medan man försöker springa ikapp. Notera att detta var första gången jag missade en buss (skulle nog alltså kunna hålla mig för skratt en andra gång) Men think positive? Yea?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0