Förlåt men jag måste

Jag kände mig som masken i Richard Scarry´s äventyrsvärld på datalektionen häromdagen. Jag liksom puttade fram mig med ett ben på en sån där datastol som rullar ni vet. I alla fall så blev jag så himla exalterad och bara började prata om programmet men jag kunde inte komma på vad det het te.
Efter en liten stunds förklarande kom vi fram till att det var Richard Scarry´s (jag kunde nog inte ens namnet då men) som var så himla bra! Och det roliga är att typ precis varenda en jag sa det till utbrast i ett åååååååååååååååååååååhaande och höll med om vad bra det var. Visst var det, kolla bara:
Annars spenderar jag för det mesta dagarna med att lyssna på den här sången
och den är ju i alla fall positiv!
Förlåt, jag var bara tvungen att nostalgisurfa lite på youtube. Men det är ju faktiskt min blogg
Kommer ni ihåg?

Den här med Doug (hette han Dag på svenska eller hörde jag fel som liten?) var liksom intronas intro tyckte jag. Den allra bästa! Hade ni några favoriter?

Kommentarer
Postat av: Jenny

En favvo som gick hemma hos oss var "Barney", the purple dino, LOL (sök på "Barney I love you" på Youtube)... och "scooby doo"

2010-10-06 @ 22:06:41
URL: http://jennyslillaliv.blogg.se/
Postat av: josephine

Jag tycker vi kör en nostalgi kväll snart!

2010-10-07 @ 11:02:30
URL: http://jhultgren.blogg.se/
Postat av: elvira

jag säger hej HEJ, vilken underbar dag det är!

2010-10-10 @ 13:13:55
URL: http://elvirasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0