Fredag är idag

Jag har inte haft någon dator eller internet (på flera dagar tänkte jag skriva men sen kom jag på att det bara var) en dag. Det sved och jag åt nog mer än vad jag brukar för att hålla mig sysselsatt med NÅGONTING, men jag har tagit mig levande ut ur det hela.
Thank lord!

Idag är det fredag och det är så mysigt! Jag, Lovisa och pappa tog en tripp till Norrkan och hängde. Eller, jag och pappa satt på fik och fördrev tiden, övningskörde runt lite och var töffa medan Lovisa antagligen sprang runt som en maniac och shoppade. Någon skrikig bilfärd senare var vi hemma och då orkade jag inget mer än att äta fredagsmys och kolla på Little Miss Sunshine med pappa.



Jag älskar plockmat, för det är ju i princip mackor (som är det bästa som finns?!) fast med tjusigare pålägg


och det här är ju kanske en av de bästa filmerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0