Jag är full Igen

Nej vat ni vad? Nu är jag så fruktansvärt full i magen att jag tror mina magmuskler liksom kommer att töjas ut eller något. Men jag har haft en himla härlig kväll, livskvalitet (som jag egentligen borde skriva om i min hälsoprofiluppsats i stället för att blogga) kallas det visst.
Vi drack te i vanlig ordning (måndag!) och las chicas kom te mig. Josse var nyfriserad och alldeles underbart fin i håret, som en 90-tals väderflicka eller något. Åh jag vill också se ut så ju!
Sen att hon är på sniskan får ni ha överseende med.
Alltså oj, inte stadigaste handen. Kolla överskriften, haha.

Gott.
Och ingen är förvånad över att Johanna inte fastnade på bild? Nej trodde väl inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0