Jag är tjuv i mitt Eget hem

Nu har jag kommit hem från Johanna och jag har haft en jättejättefin kväll med henne. Jag är verkligen väldigt tacksam över att jag har henne. Det är speciellt det där, hon vet mer om mig och jag om henne än många förstår tror jag. Det låter väldigt knäppt när jag säger det men så är jag väldigt tankspridd för tillfället också.


En annan sak, ni märker att blogginläggen börja sina va? Jag tror att det är så det ska vara för mig just nu. Energin ska inte läggas på bloggen just nu. Det finns andra saker som jag ska ta itu med först. Så ni kanske får räkna med att det skulle kunna bli lite glesare här framöver.

Puss och kravall, så som Josse brukar säga, så som Filip och Oskar brukar säga.

Kommentarer
Postat av: josephine

..Som viktor och oskars moster en gång sa..

2010-09-29 @ 23:00:12
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0