Magiskt men (inte) Tragiskt

Igår var jag på det här humöret


Josse var inte på det där humöret (men så snygg var hon)


hon var mer på det här humöret



och det var typ alla andra också och jag vet inte vad jag inte måste skakat på min kropp igår för idag har jag varit öm som en pannkaka (johanna kommer du ihåg när du sa så om allt? åååhw) och mest vandrat runt som en pensionär. Dock väldigt nöjd för jag tänker bara på hur kul jag hade igår. Tack Johanna för att du styrde kalas.

Jag tog inga mer bilder. Pysslade med annat, fast det framgår väl av texten i och för sig.

Kommentarer
Postat av: bonden

Nej, jag var på skaka-varenda-cell-i-hela-universum humöret! Från och med nu kommer jag infinna mig på rejvpartyn all over. ;)

2010-09-12 @ 21:39:40
URL: http://jhultgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för att du kom snygging, och ja klart jag kommer ihåg pannkakaperioden! :D

2010-09-13 @ 16:53:41
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0