Hit me with music, harder, brutalize me

Jag tycker det är så charmigt med skor man ser att folk faktiskt trampat runt i. Lite avskavt nagellack eller att man alltid har samma kläder. Typ som om man vore en seriefigur. Tänkte jag på idag när jag gick till skolan och mötte en liten tant som bara hade röda kläder. Hon var så fin, synd att man inte riktigt kan fotografera människor hur som helst.

Annars då? Jo dagen har varit bra bortsett från äcklig skolmat och för blåsigt väder. Men hey?! Man ska inte klaga i onödan. Det är i alla fall soligt, och jag kom nyss in från värsta powerspringturen i solen. Tog ut min aggression på vinden, kort och snabb runda, flåsigt men skönt.

Jag blir helt tokig av att det är ljust och fint så himla länge om kvällarna. Tokigt glad alltså. Satte på lite Bob Marley, öppnade fönstret, nu låter jag musiken (och kärleken) strömma ut över hela Katrineholms norra stadsdel. Själv sitter jag i mitt "svettas-och-färga-håret-linne" (äcklas inte till döden av det faktum att jag berättar att jag har ett linne att svettas i, för då dör ni) och känner mig mycket skönare an vad jag egentligen är.
Röd å' fin.


Kommentarer
Postat av: Olafida

I really enjoyed my visit. A great site

2012-07-09 @ 09:09:57
URL: http://olafida.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0