När jag tänker på Världen

Mysmiddag med min syster fina syster idag. Bakad potatis med blåmärkt kallröktlax-och räkröra. Gudars så gott, jag var tvungen att sitta kvar på stolen ett tag innan jag reste mig faktiskt. Man knölar ju in när det väl finns sån fin mat eller hur?

Skriver jag bara om mat på bloggen förresten? Ni kanske ska få veta nåt annat också? Typ som... att tjejen ovan i randig tröja (min randiga tröja*) är himla handy ibland.
Det är så fint att man kan få gråta ut lite hos henne när man står på Willysparkeringen och är ganska förrvirrad själv och inte riktigt vet varför man är ledsen.
Fint att hon erbjuder sig att diska om jag lagar maten.
Fint att hon hämtar och skjutsar mig lite överallt så man kan sitta och skriksjunga med till Maskinen tillsammans.
Fint att hon lägger sig i min säng och pluggar.
Fint att hon finns. Om ni klickar här kommer ni till hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0