Gråsparven när hon sjunger

Igår var det en bra lördagskväll. Först var jag Jossan och Josse hos Johanna på tjejhäng. Sen fortsatte vi mot dansgolvet i Katrineholm hos klasskompis Stefan. I början av kvällentänker man at man ska fota, minnen liksom! Sen känns det plötsligt vikigare att dansa, men såhär såg det ut till en början i alla fall.
Thomas och Andreas agerade trerättersmeny-kockar (hur lyxigt?).
Först kom det ost och kex. Som jag så flitigt dokumenterade. Den övriga maten tog slut så himla fort att min kamera inte hann föreviga. *Tjoff tjoff*, rödvinssås, potatisgratäng och fläskfilé borta för köttätarna! Och *tjof tjoff* den bästa glassen med daimkross som vi ätit på väldigt länge borta! 
Mhm, jag vet vad ni tänker. Vilken tjusig väninna jag har! De andra två slängde sig åt alla möjliga håll och kanter när kameran kom upp.
Jag gillar att skrika Håkan Hellström och Imperiet på väg till fester. Sen får man pausa lite för ett egokort också. Sen fortsätter man att skrika förstås.

Tackar för en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0