Som inte har någon genans

Igår och till viss del idag har jag känt mig som värsta egoboost-blondinbella. Jag har liksom nästan lust att svänga upp håret i en hästsvans, låna mammas pärlörhängen och powerwalka vart jag än ska. Fast... bara nästan. Det är ju ganska skönt att vara glad?!

Jag fyller år på onsdag, det kanske har något med saken att göra. Det känns jättemysigt faktiskt, farmor och farfar, Jenny och co., mamma och Lovisa kommer hit till pappa och så ska vi fika tårta tillsammans. Och jag har världens bästa önskelista så jag lär inte bli besviken, kolla bah:
  • En resa till Paris


  • En ljusgul Kitchen Aid

  • Hörlurar
  • Promarkers tuschpennor
  • En varm sommar
  • Festivalbiljetter!
  • Kärlek (Det känns nästan för tramsigt och sockersött för att skriva med, men kom ihåg, nu är det sockersöta egoboost-Amanda som kontrollerar tangenterna. Idag får det vara klibbigt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0