Bleedy (blödigt, som vi säger)

Vet ni vad jag gillar? Mina vänner.
Ibland blir jag helt mållös när jag tänker på hur jag (JAG!) har lyckats att få just de bästa vännerna.

Igår var vi hos Louise och firade hennes precis påbörjade sjuttonde år. God mat, efterrätt och (!) tårta, skvaller och skratt brukar vara en kombo som funkar!

Ikväll var mint lika lyckad. Korta drag: Jag och Jacqueline gästade familjen Elvira Lindsjöö. SÅ bra, hemmagjorda hamburgare, baka lite cheesecake, dansa sig lite svettig till wii dance och umgås med världens bästa klasskamrater.
Fan vad fina ni är, nu bölar jag ju nästan (fast det kan vara ett tecken på att jag är trött också). Pussar och kramar!


Elvira har de finaste ögonen och den sötaste labradorvalpen. Don't yah think?

Kommentarer
Postat av: sven

haha vad ful, vem tror hon att hon är liksom? hahahahahahahha

2011-01-31 @ 20:28:57
Postat av: Amanda

sven! så jävla tönt du eh dårå...

2011-01-31 @ 22:44:32
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0