För den är inte lika Glad

Nu har jag precis gjort lite kaffe och tänkte starta morgonen med en kopp och mysa kvar i sängen en stund. Det är lite som när vi är ute med segelbåten, då får man alltid ligga kvar i sängen efter frukost eftersom det inte finns så mycket annat att göra.

Igår var en så bra dag, påminn mig om den här dagen någon när jag är deppig?!
Det spelar inte nåon roll faktiskt att vi gick vår allra längsta dag i skolan. För det var kul att träffa min bra klass!
Och det spelar ingen roll att vi hade idrott, för det var bra lunch så man orkade och vi vann på basketen. Sen var vi kvar till kvart i fyra på spanskalektion, men GUESS WHAT? Det gjorde inget för jag fick fika med Jacqueline och vi fick kemin färdig på håltimmen.

Kvällen spenderades med lite trevliga ansikten i Duveholmhallen där speccecup avgjordes. Sen gick vi hem till Matilda och spelade pratmakarna och åt lantchips med gräddfilssmak. För att det är kul och för att chipsen är de godaste. Tack för mig och om ni tycker det här är äckligt genomkäckt och positivt kan ni ju kolla min historik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0