Ingen Hälsar

Vad att göra om man en fredagskväll mår lite halvtaskigt och inte kan vara crazy med sina vänner? Jo, man kan ju göra som mig, att vara lite galen på sitt eget vis. Spontanhandla ett litet block på Åhlens (fredagskvällar mellan sex och sju är man helt ensam där, trust me) och riktigt känna känslan av att vara en duktig Naturvetarelev (FÅGLARNA!).

Sen, när man känner sig lite slut av alla galenskaper och spontaniteter hit och dit, då kan man äta god mat som mamma lagat och sen krypa in under ett fårskinn och läsa InStyle importerad från Spanien.
Living the hectical life.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är jätteglad att du stannade hemma med mig! Jag har ju saknat dig ju!

2011-01-08 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0