Onsdagsnöjen

Jag fick igång min gamla dator. För det blev jag väldigt, väldigt glad. Den är så perfekt, tangenterna ligger så skönt, musplattan hopar inte hit och dit utan gör som jag vill, alla gamla bilder ligger här...
Det värsta är väl att det skulle nog kunna ligga ett och annat virus och sega ner (min väldigt o-tekniska teori i och för sig). Men vi älskar 'na ädå!

Idag har jag varit och kollat fotboll med Elviran. Det var jättemysigt, jag har altid gillat känslan på cuper och inomhusmatcher, speciellt på läktaren. Man tittar på lite folk, skvallrar, köper något i kiosken, hälsar på människor och så kanske man slänger ett öga på resultattavlan ibland.
Skämt å sido, jag hoppades faktiskt på vinst för Värmbol och försökte engagera mig, men det gick ju såklart åt helvete. Säkert bara därför. De förlorade med 3-5 (???) mot Julita. Surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0