Sånt é livet

Fyfan, ibland mår jag bra! Liksom!
Har haft en mysig dag, mötte upp mamma på stan och handlade present till Louise (som ska firas imorgon, 17 år!) sen åkte vi och handlade. Så mysigt att gå och plocka ner vad man ska ha i vagnen, få välja sort på knäckebrödet, flingorna, smak på yoghurten, ja ni fattar!
Sen åkte vi hem hit och åt äkta varma mackor mys, typ som vi brukade göra när jag var mindre (bara en sån sak!). Nu har jag även hunnit med en liten joggingrunda med KENT i öronen och gjorde klart övninguppgifterna till kemin. Känner mig så jävla präktig och awesome att jag tänkte köra upp jantelagen i någon bajsnödig liten röv därute! Fan vad bra jag känner mig!

Jag gillar att slå in paket så jag delar gärna upp det lite...
Och nu myser jag i kanske en av de lite finare tröjorna jag har.

Kommentarer
Postat av: Kevin

Fina bilder ful tröja (a)

2011-01-27 @ 21:37:09
URL: http://kevinw.devote.se
Postat av: Ola

Fast spegelvänt..."Spegel, spegel på väggen där..."

2011-01-28 @ 06:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0