Glad att jag har er

Jag blir glad i magen när jag tänker på vilken fin dag jag har haft. Vaknade upp i Viala, kunde äta frukost under strälande sol, åkte till Katrineholm, blev bjuden på picknick av Elvira och sedan glass och promenad med Elin som jag typ inte träffat på HUR länge som helst!


!
Dessutom har helgen gått i ett men varit grym, först midsommaraftonsturné i Viala, Österåker och Marmorbyn. Sjukt dansgolv hemma hos Nick i Marmorbyn, mycket trevligt. Sen igår, Brevens midsommarfirande. Herregud vad folk och vad taggade vi var. Nu är det bara att köra fram tills på tisdag då vi åker upp till Borlänge för lite Fred och Kärlek. Åh det blir fint!

Kommentarer
Postat av: elvira

dålig fotograf

2011-06-27 @ 21:22:09
Postat av: Elin

Ahhh det var trevligt att träffas :D

2011-06-27 @ 21:45:21
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0