Hallå

Idag har det varit soligt, idrottslektion, film i skolan och uppstartarmöte för Grön Ungdom KFV. Det sistnämnda har jag tänkt att jag ska försöka engagera mig lite i och jag tycker verkligen mötet idag kändes jättekul och folk verkade taggade på nån slags grön force här i Katrineholm. Det tycker jag om!

Nu har jag vräkt i mig mat, fattar verkligen inte hur jag kan äta sådana mängder ibland men det är väl bra antar jag. Imorgon är planen skola och sen smörgåstårteplanering hos min far eftersom det är vi som tar hand om den viktiga delen när min syster tar studenten på lördag!

Känt mig snygg idag! Sånt gillar vi också.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker du är snygg! Och grym och fin och bra! Och så älskar jag dig!

2011-06-09 @ 12:49:45
Postat av: Emiliansina

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2012-08-14 @ 09:52:40
URL: http://emiliansina.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0