Och ramlösa blir vin

Ni vet när det blir grusigt i sängen och det bara kryper i hela kroppen och tillslut måste man resa sig och borsta och borsta och borsta bort allt hur skönt man än ligger? Det är så jobbigt tycker jag.

Jag reste mig upp och gjorde det nyss. Men idag var det inge jobbigt. För mitt uppe i allt borstande så såg jag vad jag borstade bort och det var pärlsocker.
Bara för att jag och personen jag är kär i åt chokladbollar i min säng igår. Då kan man ju inte låta bli att tänka jag på hur lyckligt lottad jag är att det är just i min säng han vill ligga och äta och äta chokladboll. Och det var inte jobbigt längre.

Nu ska jag säga godnatt; Godnatt.

Kommentarer
Postat av: elvira

OMG (väskan-style) vad fint. hejdå.

2011-05-16 @ 15:23:43
URL: http://elvirasmusik.blogg.se/
Postat av: max

jag är faktiskt kär i dig också

2011-05-16 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0