Fira Födelsedag

Idag har jag bl. a lärt mig varför vi ska ha en starkt ekonomisk stat, vad farfar anser om snabbmakaroner, hur det går för IFK Norrköping och vad som händer på mitt gamla högstadium. Väldigt värt faktiskt!
Nu har hela fira-födelsedags-sällskapet åkt hem och därmed också ljudnivån, som har en tendens att överstiga normal decibel-nivå när familjen Gustafsson diskuterar.

Farmor och farfar, Mamma och Inge, Pappa, Jenny och Dave och Sofie var här. Härligt gäng tycker jag, jag uppskattar verkligen att vi kan umgås allhop även om det blir en del "låtsas-släktingar" hit och dit. Så himla skönt. Jag gick faktiskt och tänkte på det idag, även om det är lite pyssel med att få ihop vardagen när många ska sammanordna sig, så tycker jag om alla så otroligt mycket. Hoppas ni förstår det min fina och lite annorlunda familj!
Jag är lite ledsen för jag hade magknip. Det vill säga att jag inte kunde äta så mycket tårta som jag hade planerat.
Jag vet, jag kan det där med i-landsproblem.
Dave, Jenny, Inge och mamma
Farmor och farfar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker om dig väldigt mycket oxå Amanda. KRAAAAAAM

2011-05-12 @ 20:22:42
URL: http://jennyslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0