Ente Nåt Gott

Har verkligen varit helt slut idag. Ni vet när man är så trött att man bara måste kasta sig på sängen när man kommer hem och gråta, även fast man inte ens har nåt speciellt att gråta över?
Så var det i alla fall, även om ni är lika psyksjuka som jag eller inte.

Åt en jordgubbsmacka och försökte ta mig samman och gå ner på stan med mamma. Fick med mig  ett litet foundationprov från Åhléns, helt gratis! Älskar man inte när dom anstränger sig och ger service så jag kunda prova foundationen imorgon liksom? Jag blir så rörd. Jaja, det var i alla fall allt jag orkade med innan jag kände att jag ville slå någon hårt på hakan med ett slagträ. Jag blir så aggresiv när jag är trött?

I vilket fall, kändes det bäst att gå hem då och lämna min syster och mor till sitt shoppingöde. Jag är en dålig shopper, speciellt när jag måste gå med andra. La mig i soffan istället, skönt för alla parter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0