Hetta på burk

Efter den kanske bästa höstsolen på väldigt länge åkte vi till Svärtinge för att inta raggmunk hos farmor och farfar. Det värsta är varför man inte tar sig mer tid för familj och vänner ibland alltså, det är så mysigt ju!
Sen åkte vi till Norrkan och handlade på City Gross. Min pappa har någon konstig thing för City Gross, han är alltid lika solig när vi har varit där. Spelar ingen roll vad kvittot landade på han tycker alltid att det är billigt. Jag övningskörde både fram och tillbaka, huuh känner lite körkortspress, fast det gick faktiskt jättebra idag så jag är very pleased. Nu har jag lagt mig med en kopp roiboos och en filt i sängen. Fruktansvärt bekvämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0