Tja....

...tjatjatjatjatja. Idag är det lördag och jag ligger i sängen, igår var det fredag och då låg jag verkligen  inte i sängen. Hade en trevlig kväll och kom inte i säng förrän runt fyratiden.
Har i alla fall släpat mig runt på IKEA idag med min mor och Inge idag, handlade duktiga och tråkiga saker typ som badrumskrokar och sopsorteringskärl, åt en såndär billig och kladdig bulle (kan aldrig bestämma mig för om den är god eller äcklig?), kommenterade folks bordsskick och fnssade åt killar som skulle välja doftljus till sina lägenheter "om det skulle komma bruuuudar och sova över... så det luuuuktar lite fräääääässschhht" (jag vet att jag skrev "fräääääscht" i förra inlägget också, men dom sa faktiskt precis så)
(och jag vet att jag älskar citattecken och parenteser).
När jag kom hem bjöd jag en fin syster på käk och trallade iväg på promenad med London och tillhörande matte Elvira. Har i princip inte orkat mer. Förutom glass med kanel och äppelmos dårå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0