Jag ska bara klaga här

Har en tendens att gråta och lyckas att skära mig i fingrarna när jag är trött. Sen att jag skar mig i fingret och var tvungen att sätta på plåster resulterade i att jag var tvungen att tvätta bort mitt smink med bara en hand ikväll, vilket i sin tur reulterade i att jag lyckades peta mig själv jättehårt i ögat. Bah grinar ännu mer och kände att jag var tvungen att klaga här.

Just nu vill jag att Matematik D ska få lyssna på fallande bestick, äta gammal filmjölk, spy genom näsan, skära fingertopparna på papper, vara kissnödig samtidigt som den åker fritt fall, sova i grusig säng och bli vitlöksrapad i ansiktet. Gäller även spanska steg 5 när jag tänker efter. DÖDÖDÖD. JAG VILL HA ETT LIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0