Oh dear,

holy mother of god and all of the other royals in the sky. I'm home. Och det känns bra. Och jättekonstigt. Och jetlagen idag kändes som en skoningslös nyårsdag. Men shit, Kuba var fantastiskt, svettigt, pulserande, gott, avslappnat, krångligt, utmanande och oerhört roligt. Ska försöka sammanfatta mig när jag inte är lika bakis (kan det vara så att mitt plötsliga upphörande av rom-konsumtion förresten för ögonblicket orsakar mig en riktig bakfylla? (kom jag på nu) (och åh, jag ska gifta mig med parenteser när jag blir stor))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem!!! Vill höra allt om Kuba, vi kan väl ses snart? :D

2012-08-29 @ 21:19:32
Postat av: Elin

Hmm lyckades inte skriva vem det var ifrån.

2012-08-29 @ 21:20:45
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0