I can have oodles of charm when I want to

Haft körskolemaraton, suttit och klurat på lätta släp, kultryck, besiktningsmånader och datumparkeringar i princip hela dagen. Sen åkte jag hem och fick världens mensvärk. Jesus, kan nästan svära på att min ansiktsfärg gick i blåtoner och ett tag var jag ganska övertygad över att jag helt missat en liten inneboende i magen och var just 'bout to be ready for some labour. AHFAN. Och att bo med enbart en far i sådana här lägen ger inte den medkänslan man behöver.

Sicken tur att det var måndag och dags för te med bästa vännerna i världen. Bättre än ipren och promenader, nu sitter vi i soffan, Jaqueline fiser och Johanna har någon slags beslutsångest. Becca, hurtig, åkte å' zumba, och jag får snart lägga mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0