Inget är för evigt, är väl underförstått

Här har vi mest bakishängt idag, jag och Björne. Tycker så himla mycket om min säng och det allra skönaste är nästan på dagen när man får ligga uppepå täcket med kläder och bara en filt på sig. Allra helst en masaifilt också, dom är perfekt tunna och ulliga, finns inte bättre.
Och jag tvingade lite han jag är kär i i Den Svenska Björnstammen att rita på min arm igår. Snacka om en crazyfan/jobbigt/desperat/jagblevstarstruck-sak att göra. "Måla på mig!!!! Åh Åh! Jag är kär i dig". Men kolla, han gjorde en blomma!
I vilket fall är jag ganska nöjd. Nu ska jag försöka fräscha upp den där tjejen (ser ut som en nyförlöst mamma med svettiga hårtestar på kudden och leende dubbelhakor) och ta mig till Linn för hon tänkte ha fest ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0