Åhdåjag ärrastlösochvillvaraliten ochansvarslös

Om jag hade fått bestämma hade jag varit sju år och det hade varit lördag idag. Då skulle min familj åkt till södra stranden, jag hade varit lite rädd för hajar som vanligt, det hade luktat fisk på fiskmarknaden och vi hade köpt jordnötter med skalet kvar i små plastpåsar. I bilen hade vi spelat Orup på kasettband och efter en heldag i Indiska Oceanen är man jättekladdig för att det är så salt men då hade familjen Andersson haft med sig sötvatten som man kunde duschat i. Sen hade man suttit i bilen och kinderna hade hettat för dom brände man ju sig alltid, och när vi åkte hem så var det någon som gifte sig på Coco Beach och jag gillade att åka förbi den stora reklamskylten med med michelingubben. På kvällen kanske vi hade åkt till Thålins och vi barn sprang hade lekt krig på taket medan de vuxna pratade.

Fast nu går jag i NV2an på Duveholmsgymnasiet i Katrineholm och det är grå torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0