Klippa mig, skaffa jobb

Idag började vi skolan igen efter nästan tre veckors lov och det känns lite tomt men lite bra. Kommer man aldrig till vårterminen kommer man ju aldrig till sommarlovet. Snart fyller jag arton och jag har inte kommit så långt som jag vill med mitt körkort.

Idag kommer i alla fall min mamma och jag har varit på en fin och vintrig promenad med pojkarna i klassen.

Dessutom haft en dötrevlig helg. Träffat saknad Lina en del.

Det trallar på. Nu ska vi bara plugga rumpan av oss vad gäller kemi.

Och här är är jag och Lina som demonstrerar att vi ritar. Ska kanske börja använda en riktig kamera snart.

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du hunnit titta något på Misfits?:)

2012-01-10 @ 16:37:03
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0