Jag är ett adhd-barn

Alltså warrup you GUYS?! Been all complainin' and stuff lately huh? Jag kanske borde skärpa mig eller nåt, om jag inte tyckte att skärp är så himla obehagligt (hahaha, nej inte kul, väldigt tråkigt).

Jag är hemma från skolan idag för att jag har ont i halsen och känner mig lite dizzy, ni vet när det blir sådär som om någon häller varmt vatten i hjärnan när man göra något för ansträngande? Det värsta är dock halsen, känns som om all mat jag äter fastnar uppe i näsan på något konstigt vis. Det hela är mycket skumt.

Men, jag ska inte klaga! Har det faktiskt lite mysigt ändå. Räknar ganska mycket matte och bakar lite tekakor till min farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0