ONSDA'

Igår var vi i Stockholm hela dagen lång, först lite medicinbibliotek, föreläsningar osv.
Sen jätteffektiv tur på stan och slutligen opera. Vi såg Carmen och omg så lång tid det tog. Haha, jag trodde faktiskt att det skulle vara bättre för jag brukar klara ganska stora doser kultur, men här får till och med jag säga att tre timmar fransk sång är ansträngande.

Alltså I kindah suck at this for the moment, men ni kan lyssna på den här himla (ååh-fina-tror-jag-lyssnat-tio-gånger-i-rad-idag) låten så länge

(klicka bild)
Så återkommer seriös-bloggarn om ett tag.

Kommentarer
Postat av: armani

alltså, james blake är så himla bra att jag bara vill lägga mig på golvet och äta en banan.

2012-03-28 @ 23:02:41
URL: http://hejnapoleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0