HälgHEN

Helgen började med ett tv-köp för min del, har inte haft en tv på föööör länge och jisses känslan när den gick in i bilen (jag och mamma häll på att skratta ihjäl oss när vi kom ut och ba: juste, vi ska ju ta hem den också")
 
Sen åkte vi hem och åt ost, kex och marmelad från Sköna Gertruds
(oj på sniskan)
 
Efter jobbet på lördagen hämtade jag upp Jonte och sen åkte vi till Norrköping och min fina pojkvän
 
plus en massa annat löst folk som knölat in sig i deras lägenhet, här till exempel Andreas
 
och resten av helgen drack vi fruktjuicedrinkar, stod på vattentornstaket och tittade ut över norrköping, åt pommes med korv, tittade på Jersey Shore, spelade ölspel och såna där saker.
 
Panikpluggade lite sista kvällen och fick somna tillsammans två nätter i alla fall. Fin hälg.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0