Marie

Igår tittade vi förövvrigt på Sofia Coppolas "Marie Antoinette" (hehe okej har ju sina fördelar ändå att vara klen, man får välja film). Var tvungen att kolla mer klänning-bakverk-inrednings-porr på internet ikväll. Försökte förklara i varje scen för Tobias hur jag liksom kände för klänningarna, glittret osv. men han förblev oförstående. Jag fattar inte hur man kan låta bli att imponeras? Jag RYSER. DET ÄR SÅ UPPHETSANDE OCH JAG VILL OCKSÅ DANSA MED ARMARNA VAD JAG ÄN GÖR.
Håller ni inte med mig? Mhhhmm kan riktigt höra klänningsprasslet och känna smaken av gräddbakelser. Okej säger inte att jag står för hur de rika/de fattiga hade det. Men vafan, man kan ju inte var politiskt korrekt hela tiden. Let them eat cake lixxx.... I'll eat cake.

Kommentarer
Postat av: Maja

Så himla fint!

2013-01-13 @ 14:57:22
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0