Två onaturliga bilder

Long time no see!
Okej lägesuppdatering:
Jag har firat jul med släkten, pussats nyår i Norrköping med Tobias, jag har fått jättemånga fina saker, jag har hunnit njuta lite av att det är varmt, varit på "Berättelsen om Pi" på bio och bakat bröd.
 
Det där brödet sitter jag och avnjuter tillsammans med lite smält smör, apelsinmarmelad och en kopp kaffe i skrivande stund, inte superjobbigt. Passar på att plugga lite och bestämt mig för att låta pojken sova ut idag, jag drar alltid upp stackarn. Är det på någon front vi är osynkade så är det definitivt när det gäller att sova, jag somnar alltid i soffan och vaknar pigg som ett kanonskott klockan senast tio medan han ligger vaken om till fem och i princip behöver dras upp klockan ett. 
 
Sen ska vi på fest tror jag.
Uppifrån och ner:
1. Jag - jätterastlös på julafton, avbröt middagen för en panikartad photobooth-photoshoot 
2. Jag- sexy-pose-samtidigt-visa-vad-jag-gör
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0