Oslo

Fick för mig att jag skulle skriva. Har varit lite småsugen ett tag nu men inte tagit tag i det. Känns så seriöst att ha blogg när man har blivit så gammal?! Har blivit så medveten och tråkig, tänker mig alltd så jäkligt för liksom. Men jaja, ska försöka att inte tänka så jävligt. 
 
Jag och August flyttade till Oslo igår. Vi ska bo i centrala Oslo tillsammans med ett annat par, Annie och Simon, i en trea på Solli. Vi har för mycket grejer men är glada ändå. Lite tråkigt att säga hejdå till min August redan idag och så jobbar han till 12 inatt. Asså grejen med hur klänging man blir på varandra så fort man typ utsätts för nåt nytt eller kommer till ett främmande ställe?! Gal1!! Men mysigt!
 
Imorgon ska jag jobba i en butik som heter Amanda Clothing. Hoppas det blir bra. Håll tummarna för mig. 
 Bifogar här en liten bild på två av mina älsklingsoslobor. Wie ska träffa Louise nu snart, saknad SOM FAN. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss o klem fra mamma

2014-09-23 @ 22:09:33
Postat av: Anonym

Puss o klem fra mamma

2014-09-23 @ 22:09:35
Postat av: Anonym

<3<3<3

2014-10-09 @ 18:45:16
URL: http://fahlcrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0