Massa najs

Halli hallå!
Idag är det den 7 april, solen skiner halvt, jag har mjukisbyxor och inga större planer för dagen. Hoppas att August komemr hem ikväll! Ledig (såklart eftersom jag skriver här haha) och det är skönt efter en helg med tidiga mornar på jobbet. Jag har spenderat hela morgonen och förmiddagen med näsan i min tredje Lars Kepler-bok, "Eldvittnet". Jag är totally hooked på dessa bladvändare med den fantastiska Joona Linna i huvudrollen. Det var SÅ längesedan jag verkligen längtade efter att öppna en bok (typ Maj Bylocks böcker i fjärde klass ungefär...) Har alltid trott att liksom kriminalromaner är för "ytlig" litteratur (*HIPSTER-ALERT*) för mig men herregud har upptäckt att jag är inte djup! Jag älskar ytliga böcker också! 
 
Annars då? Jo mellan varven av jobb har jag hunnit med en del långprommisar i SOLIGA KVÄLLAR <3 och även att träffa Filippa en eftermiddag. Vi skulle först gå och fika men sedan hade dom inte Cafe Mocca på stället vi gick till så då tog Filippa en cider och då slog jag till på ett glas rött herregud. Skitmysigt att träffa den människan, en riktig energispridare det är vad hon är!
 
Sen blev det belgisk våffla på havspromenaden längs Aker Brygge i äkta turistanda. Mysimys!
Nu ska jag läsa ut min bok och fixa och dona med saker! Funderar på att inreda vår balkong med lite dynor och diverse.... Vi får se! Hade hade! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS HJÄRTIS <3<3

2015-04-07 @ 14:16:55
URL: http://fahlcrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0