llaalalajagharingenrubrikochdetstårstillaihuvudet

söndag 19/4-09
godmorgon sverige!
usch jag tog fel på tiden och vaknade en timma för tidigt än vad jag egentligen behövde, vi ska nämligen på gudstjänst idag. :( men det blir bara att sitta och pyssla med de små barnen tror jag och dessutom blir det min sista gång också !!:)

gårdagen var rolig, kul att det som verkade så dött i början kom igång lite i slutet i alla fall, jaja nu fick ni ett blogginlägg och jag ska väl ta att lägga in en liten låt också kanske ;) fast det här kanske blir den sista eller något för jag vet inte hur länge jag kommer orka, höhö.

ojoj så ointressant och konstigt det är blev, men man kan ju vara glad ändå






puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0