skin and bones

21/4-09
nämen god dag på er allesammans! vilket klämmigt sätt att inleda ett blogginlägg på va? ;) ( klämmig är ett ord som farmor lärt mig )
jaja nu ska vi inte sitta och vara käcka längre. time to tell ya bout the day huh?
jaja, i alla fall imorse var jag på VÄRLDENS SÄMSTA HUMÖR och typ alt gick emot mig, så nu ska jag be om ursäkt till er alla som kanske undrade varför jag gick runt och blängde surt på er, förlåt!
men sen blev det faktiskt bättre och bättre att eftermiddagen fick spendera med min muppplupp gjorde faktiskt inte saken sämre !:D vi gjorde pannkakor, perfekta (!), och typ var på ica lite hos mig också och hon är så mysig den dära!!!
nu har jag cyklat lite på gymmet och nu börjar visst den obligatoriska veckovisningen på kanal 5 av desperate houwives.



kram och puss ( ja ni läste rätt, jag har ändrat ordningen idag! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0