I´ll be your sweetest child

Hej och hå, vi kör väl igång igen då (uttalas med långt "å" för bäst effekt). Detta efersom jag nu vilat upp mig litegrann, från detta ihärdiga och jobbiga bloggandet jag, november 2008 fann. De senaste dagarna har bestått av julens mys, och jag har fullständigt ignorerat balkklänningen som ligger och väntar på att få sys. Eller den kan väl i och för sig vänta ett ganska bra tag, jag var bara tvungen att rimma lite och tänka på min gårdag...

Igår var jag nämligen ute hos Josse på tekväll (måndag!) och vi hade lite rimstuga. Höga på te och i våran allra bästa flumm-anda fick vi fram lite hyfsade visor och lyckades även starta rimbattle. Men här utfärdar jag ett varningens ord, ge er inte in på rimbattle mot Johanna. Det är dömt att misslyckas för hon är bäst, klår allt!



Jag och "klåar'n" för några somrar, oplattade hår,  och minimalistiskt med smink sedan, på en supervarm tunnelbana.








Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Eh, awesome att du börjar blogga igen :D:D



sv: Hahha vilken av dom? :O Alice eller Rosalie? X)

2009-12-22 @ 12:51:02
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0