Imagine all the people

Detta kommer säkert inte som en nyhet för er, förhoppningsvis i alla fall, men har ni tänkt på att varenda människa i hela världen gör något just nu? Det är rätt svindlande egentligen.

Beyoncé kanske peter tänderna efter lunchen, Lars Winnerbäck väntar frustrerat på att reklampausen i "Bonde söker fru" ska ta slut, Barack Obama bajsar, Kinas president Hu Jintao har svårt att sova så han sitter uppe och läser en gammal skvallerblaska och Kate Moss tittar på en teaterpjäs hennes dotter medverkar i.

Det är ganska sjukt hur egofokuserad människan har blivit, eller förresten alltid varit. Vad kul det är att tänka på andra när man väl har börjat. Jag är inne i min fantasibubbla nu som ni kanske märker. Jag är Johnny Borrells flickvän, vidare detaljer besparar jag er, även om de är helt rumsrena.

Här kommer låten som fick mig börja tänka (i youtubeversion så Josse kan lyssna också)


Peace!

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha...då skulle du se mig!

2009-12-02 @ 22:13:54
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

Jag tänker ofta på sånt där... typ 'undra hur många människor i världen som skrattar just nu?' :).

2009-12-02 @ 23:52:47
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: josefine

haha, tack Amanda! ;D Ibland undrar jag om det finns någon där ute som letar efter mig.

2009-12-03 @ 17:38:59
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0