Sankta Lucia

Att lussa. Är vad vi gör idag. Jag gillar punkter. Det låter högtidligt. Men ska sluta vara jobbig. 

Vi har i alla fall världens sötaste Lucia, och rampljussugna tärnor och stjärngossar. Vi har varit runt på en del ställen dock inte alls lika många som förra och förrförra året, men det här räcker för mig idag känner jag eftersom jag och Johanna ska åka vidare sen. Lars Winnerbäck väntar i Linköping.

Eller väntar var nog fel ord egentligen, vi får skynda oss ganska mycket och så tror nog inte jag att han väntar men men... Jag försöker lyssna in mig lite nu men tycker inte riktigt att han höll måttet på senaste skivan, jag gillar fortfarande "Efter nattens bränder" eftersom det är liksom grädden på moset. (Eller vänta, hur säger man?)
Men hon är glad, jag är glad och det är det viktigaste. I sommar ska vi sheejka till Teddybears och Maskinen? Right?



Kommentarer
Postat av: Johanna

klaaaart vi ska! :D

2009-12-12 @ 01:19:18
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0