love cats

tisdag 24/2-09
dagen har spenderats mestadels i soffan eftersom jag fick gå hem från skolan... skönt tänker man då, ligga i soffan hela dagen.... men är det så? nej. för om man har ont i magen, är alldeles ensam, det har typ fastnat popcornkärnor(?) innanför tangenterna på min dator och filmerna man ska se på hackar känns det som om världen pekar finger. men nu har jag bestämt mig att jag absolut inte får bli sjuk, för på fredag ska ju jag och jossan på håkan!!:D yeeey, jag har tvingat jossan att lyssna så mycket att hon börjar tycka de flesta låtarna är bra och det kan ju vara en fördel att man gillar artisten om man ska på konsert;)
imorgon får jag förresten inte heller vara sjuk :O fö då kommer den där farbrorn (gubbe tyckte jag kändes som ett lite fulare ord i sammanhanget) mietek(?) och pratar om att han var med vid förintelsen, ja eller han blev ju inte förintad då menmen....som tur var.

sen tänkte jag fråga lite om filmtips för att jag och mamma har bestämt oss att skicka in våra "lovefilm-filmer" tdigt den här gången;) så kom igen nu mina läsare, AAAAAAAAALLLAAAAAAA mina hundratusentals läsare, ge mig lite tips!

btw.... dagens:


dagens låt: heroes- david bowie
dagens "jag pallar inte": svenska och engelska arbetet, borde nog egentligen skriva nu-.-
dagens "jag pallar inte" (igen):  göra fler dagens, haha.




puss kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja, film tips:D

Ella den förtrolade

She`s the man

Bring it on

Förtrolad

JA sen vet du ju hur min filmsmak, så du får ju göra som du vill^^

Fan vad jag har lyssnat på skivan asså! jag kan jul ngra låtar nu :D

2009-02-25 @ 18:34:33
URL: http://josefintorssander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0