heart of glass

dagen har spenderats i den stora stade katrineholm med johanna och louise, mycket trevligt men vi var lagom lama vid hemkomsten. sen har jag fixat tårta till pappa som fyllde år i lördags, och vi....glömde.
det var lite illa faktiskt, men han lät ganska nöjd med att vi glömt. om man säger så här, han har kommit över den där gränsen då man gillar att fylla år ;)
så nu säger jag ett stort GRATTIS i alla fall, bättre sent än aldrig!

oj, idag kände jag att jag faktiskt hade väldigt lite skrivlust för ovanligetens skull...:(
så jag ska väl kanske inte skriva något värdelöst eftersm detta skulle kunna provcera de enorma mängder läsare som dagligen tittar in här ! bäst jag slutar .




kram puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0