skinny

hej mitt internet hos mamma har pajat så jag fick ta en cykeltur till johanna :)
så nu sitter jag här, johanna kollar på "bridget jones dagbok", och tänker på vilken bra helg jag har haft! :D

eller jag helg och helg, men de senaste dagarna. jag och johanna har bara glidit runt i sthlm.
det här hann vi med:

* skämma ut oss i gamla stan
* äta burritos i en trappa
* gå på bio
* prata en himla massa engelska om hur fantastisk våran tacopåse var
* förklara för snobbiga italienare att ; nej vi vet inte vart "dolce and gabbana" ligger..
* glömma våran packning på centralen
* leka mamma pappa barn med min kusin ( och ändra på könsrollerna!)
* skämma ut oss på drottninggatan
* grilla
* prata, prata och prata
* shoppa
* skämma ut oss på söder
* kola på halva u21-finalen
* gå nattpromenad
* dricka te
* och ja, nej vi hann faktiskt inte riktigt sova så mycket...
nu stör jag henne igen genom att ockupera deras dator, men det får hon bjuda på tycker jag!


"thank you amanda, for your very interesting blog"

"you´re so welcome my dearest!"


puss kram



Kommentarer
Postat av: hultan

haha, det låterlyckat! xD

2009-07-01 @ 14:58:25
Postat av: Johanna

ännu en sömnlös kväll framför datorn och så hittade jag massa minnen i ditt arkiv! hihi, o så kul vi hade :D

2009-11-30 @ 23:54:24
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0